SALAM UKHUWAH

Selasa, 22 Februari 2011

Beriku kekuatan..

Allah, berikan aku kekuatan
menjalani hari-hari penuh perjuangan ini
jadikan aku seorang anak yang kuat
menjadi anak shalihah yg dapat membahagiakan orang tuaku dunia akhirat
jadikan aku seorang kakak yang kuat
sehingga aku dapat menjadi contoh yang baik serta selalu menjaga adik-adikku
jadikan aku seorang sahabat yang kuat
sehingga sahabat-sahabatku menjadi orang yang hebat
bila aku sudah menikah
jadikan aku istri yang kuat
sehingga aku dapat mensupport suamiku dg kesabaran dan tanpa keluh kesah
bila aku sudah punya anak
jadikan aku ibu yang kuat
dapat merawat anak-anakku sejak dari kandungan tanpa merasa kesakitan dan lemah
bila aku sudah menua
jadikan aku orang tua yang kuat
yang tidak merepotkan anak-anakku maupun orang lain
Rabb, beri aku kekuatan
kini, esok dan selamanya.......................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan