SALAM UKHUWAH

Sabtu, 26 November 2011

1 MUHARRAM 1433H

ALLAHURABBI...
Kadang2,rasa lemah menjengah jua walaupun kita berusaha untuk menjadi kuat.
Saat ini rasa terlalu berat dan terbeban dengan test,assignment dicampur pula rasa rindu dengan family di Kedah..Hanya mendengar suara dari corong telefon..Rasa ingin menangis..T_T. Terlalu lama rasanya tidak balik rumah.Dari awal bulan 10 sampailah bulan 1 nanti..Itu pun mungkin balik lambat dek program2 yang bakal di adakan cuti nanti..
Tuhan,jangan biarkan aku rasa lemah ..Perasaan itu bisa membunuhku.
Permudahkanlah urusan kami semua ya ALLAH.

Hari ini adalah 1 MUHARRAM ,bersamaaan dengan 27 Nov 2011..Maka ,bermula lah tahun baru dalam kalendar islam.Pergi ke kolej tun razak (ktp) bersama kak fiza dan intan .Membaca doa akhir tahun bersama dengan kumpulan usrah.Kami baca yassin ramai2.Lepas itu,ada sedikit pengisian rohani (usrah) dari kak Sabariah (KBM) bersama su(coursemate),intan,kak fiza,kak nadia,sha dan beberapa org yg lain yg baru kenal tadi.Alhamdulillah,rasa terisi juga dalaman yang terasa agak gersang.

Di tahun baru ini,ana berazam utk menjadi yang lebih baik.Begitu juga di doakan kepada insan2 yang berkenaan,sahabat2,ahli keluarga,kaum kerabat semua.Moga bertambah menjadi baik.Moga terpelihara iman dan sentiasa berada di bawah lindungan,rahmat dan kasih sygnya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan